Het belang van de mens staat bij ons centraal. Wij willen daarom de beste zorg mogelijk leveren. Het updaten van de kennis van onze medewerkers vinden wij dan ook erg belangrijk. Wij willen onze medewerkers de optie bieden dat zij levenslang kunnen blijven leren. Zo worden zij expert op hun gebied.

Verder leren

Wij kijken altijd hoe we iedereen meer van hulp kunnen zijn. Bij het ontwikkelen en uitvoeren van scholingsactiviteiten zijn we hier ook mee bezig. Zo zorgen we ervoor dat we de kennis van onze medewerkers altijd blijven updaten. ‘Durf te leren’ is dan ook het motto van de Amarant Academie. Training op de werkvloer is ook mogelijk om onze medewerkers te stimuleren en om het hen gemakkelijker te maken te blijven leren.

Wij hebben vijf cursuslokalen. Hier vinden trainingen plaats voor zowel onze medewerkers als voor cliënten. Ontwikkeling vinden wij namelijk erg belangrijk. Door te blijven ontwikkelen, leveren wij de deskundige zorg op maat die je van Amarant verwacht.

Meer informatie

Interesse in trainingen of bijscholing? Als medewerker kun je je ieder jaar hier weer voor inschrijven. Ben je een cliënt en ben je ook benieuwd naar welke trainingen er voor jou zijn? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder!

 

Kunnen we je helpen?

Ervaringen bij Amarant

Ervaringsverhalen

  1. Rebecca en Inez: samen werken aan rust in huis

    Eind 2017 beviel Rebecca de Castro van een prachtige dochter: Tiesjie. Twee keer per week krijgt ze afwisselend bezoek van gezinsbegeleidster Inez van Rooij en haar collega Vera.

    Lees het verhaal van Rebecca en Inez
  2. Frans en Cees: pelgrimsreis naar Lourdes verbindt cliënten en vrijwilligers

    Mede dankzij de Stichting Vrienden van Amarant togen 46 cliënten en 36 vrijwilligers in het najaar van 2017 naar het Zuid-Franse bedevaartsoord Lourdes.

    Lees het verhaal van Frans en Cees