Amarant werkt samen met DigiContact om jou zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen. Heb je behoefte aan een gesprek? Heb je een vraag? Of wil je gewoon even je ei kwijt? DigiContact biedt 24 uur per dag ondersteuning aan iedereen die soms een hulplijn nodig heeft.

Hoe werkt het?

Je maakt verbinding met DigiContact met één klik op je laptop, iPad of telefoon. Vervolgens komt er een professionele begeleider in beeld die jou kan helpen. Op afstand maar toch dichtbij.  Je kunt beeldbellen op afspraak. Of gewoon op het moment dat het jou uitkomt. En het maakt niet uit waarover je wilt praten. DigiContact is er voor jou.

Wil jij ook DigiContact?

Iedereen die soms (extra) ondersteuning nodig heeft, is welkom bij DigiContact. Je hebt genoeg aan een computer, laptop, telefoon of tablet met internetverbinding. Heb je geen goede spullen, dan kun je een iPad lenen van Amarant.

Malu: "DigiContact geeft mij rust, ik kan er mijn verhaal kwijt"

Meer weten?

  • Wil je meer weten over DigiContact, kijk dan op www.digicontact.nl
  • Wil je je aanmelden? Neem dan contact op met je begeleider.
  • Ben je geïnteresseerd in DigiContact maar ben je geen cliënt van Amarant? Neem dan contact op met ons via: 088 - 611 53 33.

Stel je vraag

Meer informatie over digicontact

Download de folder

Ervaringen bij Amarant

Ervaringsverhalen

  1. Preventieve begeleiding zorgt ervoor dat situaties minder snel escaleren

    DigiContact betekent voor mij een andere vorm van zorg verlenen. We komen altijd op afspraak bij mensen thuis. Nu hebben onze cliënten de mogelijkheid om op hun uur en tijd contact te maken met de begeleiders van DigiContact.

    Lees het verhaal van Koen
  2. Door met DigiContact te bellen, kan ik daarna dingen loslaten

    Sinds vorig jaar doe ik mee aan de pilot met DigiContact. In het begin dacht ik: ‘Ja, DigiContact, leuk, maar waar blijft de persoonlijk begeleider dan?’ Dat was mijn grootste angst. Als het goed zou gaan, dat dan de persoonlijke begeleiding zou wegvallen. Maar dat is gelukkig niet zo.

    Lees het verhaal van Pascalle
  3. Na mijn werkdag kan ik met een gerust hart de deur achter mij dichtdoen

    Twee van mijn cliënten maken momenteel gebruik van DigiContact. Zij bellen in op afspraak, en op ieder moment dat ze verder nog behoefte hebben aan een gesprek. Een cliënt vertelde dat zij zelfs ’s nachts had ingebeld, omdat ze zich niet goed voelde. Ze had last van haar hart en was ongerust. Het was heel fijn dat ze op dat moment DigiContact kon bellen. Ze heeft haar verhaal kunnen doen en was daardoor gerustgesteld.

    Lees het verhaal van Winnie