Wij zien dat medewerkers en leidinggevenden het beste bij elkaar en in zichzelf oproepen. Het zijn zware omstandigheden, maar de coördinatie en communicatie loopt goed. Er zijn op een aantal plaatsen tekorten, maar de solidariteit en flexibiliteit zijn groot. Er is een dagelijks risico op meer besmettingen, maar de professionele discipline is groot om besmetting te voorkomen.

Samen klaren we deze klus met lef, in verbinding en met daadkracht.

Online

Op Facebook deden we namens Amarant de oproep om complimenten voor onze hardwerkende medewerkers te delen. Je leest de reacties onder het Facebookbericht. (Je moet ingelogd zijn om het bericht te kunnen zien.)

Op ons Instagram account @stichtingamarant deden we dezelfde oproep. Ook hier worden hartverwarmende reacties geplaatst. Bekijk het bericht en de reacties.

Deel deze links met je collega's. Er zijn veel mensen die jou en je collega's een hart onder de riem steken in een intensieve tijd als deze.

Stel je vraag

Ervaringen bij Amarant

Ervaringsverhalen

  1. "Zo blij dat hij weer gewoon in ons midden is"

    Een woonvoorziening in Midden-Brabant was half maart een van de eerste locaties die te maken kreeg met een coronabesmetting van een cliënt. Gelukkig loopt de zieke intussen weer gezond rond. “Het is geweldig om te zien hoe blij iedereen is dat onze groep weer compleet is en dat wij hem weer in ons midden hebben”, vertelt persoonlijk begeleider Erik.

    Lees het verhaal van begeleider Erik
  2. Eerste cliënt hersteld op cohortafdeling Amarant

    Amarant heeft een speciale afdeling in Rijsbergen geopend. Deze is bedoeld voor cliënten die besmet zijn met het coronavirus en die niet op de eigen woonlocatie of in het ziekenhuis kunnen verblijven. De eerste cliënt heeft de cohort vandaag gezond verlaten.

    Lees het verhaal van Edwin