• Q&A: Veelgestelde vragen; dit document wordt dagelijks bijgewerkt en is via intranet en de website te raadplegen.
  • Intranet: op ons.amarant.nl wordt in het nieuwsbericht bovenaan de laatste stand van zaken gegeven.

Vragen over cliënten omtrent het coronavirus
Bij spoed: neem contact op met eigen huisarts of HAP/EVA-team

Tijdens kantoortijden (ma t/m vr 8.00 - 17.00): Medische dienst

Buiten kantoortijden: EVA-team (doorkiesnummer 2)

Inzet, planning, verzuim en verlof
Neem contact op met je manager.

Verzuim, vragen over gezondheid en opvang na ernstige incidenten

Luisterend oor voor jou
Helpdesk Medewerker: 088 - 611 16 66 (ma t/m vr van 8.00 - 17.00)
Zij zorgen ervoor dat er iemand aan jou gekoppeld wordt op basis van de wens die jij uitspreekt. Buiten de openingstijden van de Helpdesk Medewerker kun je voor dringende zaken terecht bij je manager.

Ideeën/tips en suggesties
Algemene ideeën/tips die kunnen helpen, ontvangen wij graag via de ideeënbus: ideeenbuscorona@amarant.nl

Meer informatie:

Stel je vraag

Download

In deze .pdf vind je dezelfde gegevens als op deze pagina. Maar, deze versie kun je printen voor bij je bureau. Wanneer je even geen toegang hebt tot het web.

Download de .pdf voor op je prikbord