Casemanager Verpleegkundige
- FACT in Breda
- 28-36 uur
- HBO
- €2.899 - €4.140 (o.b.v. 36 uur)
- Solliciteren kan tot 10 oktober 2023

Wat je gaat doen
Samen met het team begint jouw dag met een gezamenlijk overleg, waarin de voortgang en taken met betrekking tot het op-en afschalen van de zorg voor onze clienten worden besproken, het zogeheten FACT-bord. Daarna ga je zelfstandig of samen met je collega op pad om cliënten te bezoeken. Wat doe je nog meer?
- Je werktijden variëren ergens tussen 8.00 en 19.00 uur, afhankelijk van de vraag van de client(en). Het FACT-bord start om 9.00 uur. Je bent flexibel om de dag vanuit huis te starten of vanuit kantoor, net wat goed uitkomt in de planning van die dag.
- Als casemanager heb je vooral een taak in het coördineren van zorg en ben je vaak het eerste aanspreekpunt voor cliënten en ouders.
- Je takenpakket zal daarnaast worden afgestemd op jouw specifieke opleiding en ervaring.
- Je werkt methodisch, gestructureerd en volgens de afspraken in het zorgplan, dat samen met de cliënt is opgesteld.
- Als verpleegkundige neem je tevens de somatische screening af voor alle cliënten.
Waar je gaat werken
Het FACT team biedt ambulante behandeling aan jeugd en (jong) volwassenen met ernstig complexe gedrags- en psychiatrische stoornissen in combinatie met een licht verstandelijke beperking. Veelal is er sprake van middelenmisbruik. Onze cliënten zijn door disfunctioneren op meerdere levensgebieden niet in staat zich maatschappelijk te handhaven. Je maakt altijd deel uit van een multidisciplinair team, bestaande uit o.a. een psychiater, (GZ-)psycholoog/orthopedagoog generalist, verslavingsarts, casemanagers agogen/verpleegkundigen en een ervaringsdeskundige. Je standplaats is in principe Breda en omgeving.
Wat breng jij mee
- Als casemanager ben je een echte pionier. Je ontdekt graag nieuwe dingen en vindt het geen probleem dat je niet precies weet hoe je werk er uit gaat zien. ‘Creatief’, ‘zelfstandig’, ‘humor’ en ‘flexibel’ zijn woorden die jou het beste omschrijven. Daarnaast:
- Heb je een afgeronde HBO verpleegkunde afgerond;
- Heb je een BIG registratie;
- Ben je in staat tot het invoegen in uiteenlopende gezinssituaties;
- Ben je in het bezit van een geldig rijbewijs en een auto;
- Ervaring met systeemtheoretische uitgangspunten en competentie verhogende strategieën is een pre.
Wat je krijgt
- Een vast contract dienstverband voor minimaal 28 uur per week; uren in overleg.
- Een salaris o.b.v. 36 uur per week van € 2.899,- - € 4.140,- bruto per maand (FWG 50, CAO Gehandicaptenzorg).
- Een vakantietoeslag (8%) en eindejaarsuitkering (december 2023 eenmalig 8,83%) en balansverlof (wat je kunt sparen, verkopen, bijkopen en inzetten)Â naar rato wat 10 jaar geldig is.
- Een vergoeding voor reiskosten, dienstreizen, parkeerkosten en VOG.
- Een ruim aanbod aan cursussen op onze eigen Academie of online en toegang tot het veelzijdige online trainingsaanbod van Good Habitz.
- Korting via BenefitsatWork oplopend tot 40% bij grote merken, op diverse (web)winkels en uitjes, speciaal voor jou als medewerker van Amarant.
Enthousiast geworden?
Zie jij jezelf gelukkig worden in deze functie? Solliciteer dan snel. Dit kan nog tot 10 oktober 2023.
Heb je vragen over de vacature, schroom niet om contact op te nemen met Annamarie Suijkerbuijk, manager binnen Amarant; 06-46910766.
Referentienummer is: V-233353
Gesolliciteerd, en dan?
In een paar stappen naar werk dat jou gelukkig maakt. Zo verloopt het sollicitatieproces bij Amarant:
-
Sollicitatie ontvangen
Leuk dat je bij ons wil komen werken! Je krijgt direct een bevestiging van jouw sollicitatie in je mailbox. Uiteraard ontvang je ook snel een inhoudelijke reactie van onze recruiter.
-
Kennismaking
Als we denken dat je goed bij de functie past, maken we graag kennis met jou in een of meerdere gesprekken en eventueel een meeloopdienst. Daarna volgt altijd een arbeidsvoorwaardengesprek.
-
Je bent aangenomen!
Gefeliciteerd en welkom bij Amarant! Met het 100 dagen onboarding programma maken wij je wegwijs in je nieuwe baan.