Medewerker helpdesk

  • Helpdesk Medewerker in Tilburg
  • 24 uur
  • MBO 4
  • €2.110– €3.009 (o.b.v. 36 uur)
  • Solliciteren kan tot 30 maart 2023
Meer over deze functie

Wat je gaat doen

Als medewerker helpdesk ben jij hét eerste aanspreekpunt voor de medewerker van Amarant. Jouw dagelijkse werkzaamheden:

  • Je handelt vragen af via telefoon en mail en probeert zoveel mogelijk vragen in het eerste contact te beantwoorden.
  • Je verplaatst je in de medewerker om de wensen, behoeften en belangen van de medewerker te begrijpen en zet complexe vragen door naar de juiste backoffices.
  • Je verwerkt aanmeldingen via de vereiste meldingssystemen. 
  • Je verzorgt de bijkomende administratieve taken.
  • Je bent continue bezig om jouw bestaande kennis up-to-date te houden. 

Waar je gaat werken

Het team van Helpdesk Medewerker bestaat uit 4 medewerkers en is onderdeel van de Centrale Toegang, dé front-office van Amarant. Het team bestaat ook uit Helpdesk ICT, Helpdesk Cliënt, Helpdesk Services en de Centrale Recepties. Helpdesk Medewerker is de front-office voor alle afdelingen die personeel-gerelateerde vragen verwerken.

Wat breng jij mee

  • Je bent enthousiast, klantgericht en stressbestendig .
  • Je vindt het leuk om mensen te woord te staan, bent communicatief sterk en denkt graag in oplossingen.
  • Natuurlijk werk je goed zelfstandig, maar waar nodig zoek je ook graag de samenwerking met diverse collega’s.
  • Je bent flexibel in werkdagen en –tijden op doordeweekse dagen.
  • Tot slot heb je een passend diploma op MBO 4 niveau en enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie - kennis van systemen als MS-Office en TOPdesk is een pre.

Wat je krijgt

Een uitdagende baan voor 24 uur per week voor de duur van zes maanden. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de cao gehandicaptenzorg en vanuit Amarant ontvang je natuurlijk ook diverse extra’s!

  • Een salaris van € 2.110,- tot € 3.009,- bruto per maand op fulltime basis (FWG 35).
  • Vakantietoeslag (8%), een eindejaarsuitkering (8,33%) en balansverlof naar rato.
  • Een 100 dagen introductie- en inwerkprogramma, waarin je wegwijs wordt gemaakt binnen Amarant.
  • Een ruim aanbod aan cursussen en activiteiten, gericht op jouw ontwikkeling.
  • Een vergoeding voor o.a. woon-werkverkeer, dienstreizen, parkeerkosten en VOG.

Enthousiast geworden?

Zie jij jezelf gelukkig worden in deze functie? Solliciteer dan snel. Dit kan nog tot 30 maart 2023.

Voor meer inhoudelijke informatie over de vacature kun je contact opnemen met Mariska Adank via 06-52884965.

Referentienummer is: V-232968

Kort samengevat

  • Helpdesk Medewerker in Tilburg
  • 24 uur
  • MBO 4
  • €2.110– €3.009 (o.b.v. 36 uur)
  • Solliciteren kan tot 30 maart 2023

Meer weten over deze vacature?

Voor vragen over deze vacature kun je contact opnemen met Michelle de Rover, recruiter bij Amarant.

Gesolliciteerd, en dan?

In een paar stappen naar werk dat jou gelukkig maakt. Zo verloopt het sollicitatieproces bij Amarant:

  1. Sollicitatie ontvangen

    Leuk dat je bij ons wil komen werken! Je krijgt direct een bevestiging van jouw sollicitatie in je mailbox. Uiteraard ontvang je ook snel een inhoudelijke reactie van onze recruiter.

  2. Kennismaking

    Als we denken dat je goed bij de functie past, maken we graag kennis met jou in een of meerdere gesprekken en eventueel een meeloopdienst. Daarna volgt altijd een arbeidsvoorwaardengesprek.

  3. Je bent aangenomen!

    Gefeliciteerd en welkom bij Amarant! Met het 100 dagen onboarding programma maken wij je wegwijs in je nieuwe baan.