Medewerker Helpdesk
- Helpdesk Services in Tilburg
- 12-16 uur
- MBO 4
- €2.182 - €3.128 (o.b.v. 36 uur)
- Solliciteren kan tot 16 oktober 2024
Wat je gaat doen
Als medewerker helpdesk ben jij hét eerste aanspreekpunt voor medewerkers en leveranciers van Amarant op het gebied van Huisvesting, Inkoop, Facility en Financiën. Jouw dagelijkse werkzaamheden:
- Je handelt vragen af via telefoon en mail en probeert zoveel mogelijk vragen in het eerste contact te beantwoorden.
- Je bemenst de balie van één van de centrumlocaties in Tilburg.
- Je verplaatst je in de medewerker om de wensen, behoeften en belangen van de medewerker te begrijpen en zet complexe vragen door naar de juiste backoffices.
- Je verwerkt aanmeldingen via de vereiste meldingssystemen.Â
- Je verzorgt de bijkomende administratieve taken.
- Je bent continue bezig om jouw bestaande kennis up-to-date te houden.Â
Waar je gaat werken
Het team van Helpdesk Services bestaat uit 10 medewerkers, verdeeld over de centrumlocaties Daniël de Brouwerpark en ’t Hooge veer, beiden in Tilburg. Zij bemensen de centrale recepties en het het algemene telefoonnummer en e-mailadres van Amarant. Hiermee zijn zij hét gezicht van Amarant. Waar bijdragen aan zorg gelukkig maakt.
Wat breng jij mee
- Je bent enthousiast, klantgericht en stressbestendig .
- Je hebt een representatief voorkomen.
- Je vindt het leuk om mensen te woord te staan, bent communicatief sterk en denkt graag in oplossingen.
- Natuurlijk werk je goed zelfstandig, maar waar nodig zoek je ook graag de samenwerking met diverse collega’s.
- Je bent flexibel in werkdagen en –tijden op doordeweekse dagen.
- Je hebt een passend diploma op MBO 3 niveau en enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie.
- Tot slot is kennis van systemen als MS-Office en TOPdesk is een pre.
Wat je krijgt
Een uitdagende baan voor 12-16 uur per week, voor de duur van zes maanden. Wat nog meer?
- Als medewerker helpdesk ontvang je een salaris van € 2.182,- tot € 3.128,- bruto per maand op fulltime basis (FWG 30). Â
- Vakantietoeslag (8%), een eindejaarsuitkering (8,33%) en balansverlof naar rato.
- Een 100 dagen introductie- en inwerkprogramma, waarin je wegwijs wordt gemaakt binnen Amarant.
- Een ruim aanbod aan cursussen en activiteiten, gericht op jouw ontwikkeling.
- Een vergoeding voor o.a. woon-werkverkeer, dienstreizen, parkeerkosten en VOG.
Enthousiast geworden?
Zie jij jezelf gelukkig worden in deze functie? Solliciteer dan snel. Dit kan nog tot 16 oktober 2024.
Voor meer inhoudelijke informatie over de vacature medewerker helpdesk kun je contact opnemen met Mark van Strijdhoven (teammanager) op telefoonnummer 06-25757005 of via mail: mark.van.strijdhoven@amarant.nl.
Referentienummer is: V-244308
Gesolliciteerd, en dan?
In een paar stappen naar werk dat jou gelukkig maakt. Zo verloopt het sollicitatieproces bij Amarant:
-
Sollicitatie ontvangen
Leuk dat je bij ons wil komen werken! Je krijgt direct een bevestiging van jouw sollicitatie in je mailbox. Uiteraard ontvang je ook snel een inhoudelijke reactie van onze recruiter.
-
Kennismaking
Als we denken dat je goed bij de functie past, maken we graag kennis met jou in een of meerdere gesprekken en eventueel een meeloopdienst. Daarna volgt altijd een arbeidsvoorwaardengesprek.
-
Je bent aangenomen!
Gefeliciteerd en welkom bij Amarant! Met het 100 dagen onboarding programma maken wij je wegwijs in je nieuwe baan.