Stafmedewerker Afdeling Financiën

  • Services in Tilburg
  • 32-36 uur
  • €2.938 – €4.304 (o.b.v. 36 uur)
  • Solliciteren kan tot 30 september 2022
Meer over deze functie

Wat je gaat doen

Je bent financial, projectleider en verbeteraar in één. Je taken in deze functie bestaan uit:

  • De coördinatie van de interim controle en jaarrekening, het opstellen van de jaarrekening, het opleveren van periodieke informatie en het verrichten van werkzaamheden voor maandafsluitingen van de financiële administratie.
  • Je hebt een vrije rol in het adviseren over mogelijke verbeteringen en voert deze verbeteringen ook zelf uit. Dit kan variëren van kleine procesverbeteringen tot aan (afdeling) overstijgende projecten.
  • Tenslotte beschrijf je zelf, of in samenwerking met, dat processen zijn beschreven en bewaak je dat procesbeschrijvingen volledig en up-to-date zijn.

Waar je gaat werken

De afdeling Financiën en Inkoop bestaat uit de teams Financiële administratie, Zorgregistratie- en declaratie, Financiering zorg, Cliëntengelden, Inkoop, Wagenparkbeheer en Verzekeringen en maakt onderdeel uit van de Divisie Services. Het kantoor is gevestigd in Tilburg en de afdeling waar je werkzaam gaat zijn bestaat uit 75 personen. De afdeling wordt aangestuurd door de manager Financiën en de teams door 3 teammanagers.

Wat breng jij mee

  • Je hebt minimaal hbo werk- en denkniveau op (bedrijfs)economisch vlak en beschikt over ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je vindt het prettig om zelfstandig te werken en je vindt makkelijk je weg binnen een organisatie.
  • Je kunt van nature procesgericht denken en je weet snel verbeteringen te signaleren en voor elkaar te krijgen.
  • Je gaat makkelijk in gesprek met collega’s en durft daarbij soms kritisch te zijn.
  • Vanzelfsprekend werk je nauwkeurig, gestructureerd en durf je fouten te maken.

Wat je krijgt

  • Een salaris van minimaal €2.938,- en maximaal € 4304,- bruto per maand op basis van 36 uur (FWG 55, cao gehandicaptenzorg).
  • Een vast contract van 32-36 uur per week (uren zijn in overleg).
  • 8% vakantietoeslag en een eindejaarsuitkering (8,33%).
  • Een ruim aanbod aan cursussen en activiteiten, gericht op jouw ontwikkeling.
  • Een vergoeding voor o.a. woon-werkverkeer, dienstreizen, parkeerkosten en VOG.
  • Korting op jouw zorgverzekering, fitnessabonnement en uitjes via ‘CultuurWerkt!’.

Enthousiast geworden?

Zie jij jezelf gelukkig worden in deze functie? Solliciteer dan snel. Dit kan nog tot 30 september 2022.

Heb je nog inhoudelijke vragen over deze functie? Neem dan contact op met Hiddo Westra, Teammanager Financiën en Inkoop, telefoonnummer 06 12 16 43 52. De sollicitatiegesprekken voor deze functie vinden plaats op 10 oktober en de 2e gesprekken op 17 oktober.

Referentienummer is: V-222435

Kort samengevat

  • Services in Tilburg
  • 32-36 uur
  • €2.938 – €4.304 (o.b.v. 36 uur)
  • Solliciteren kan tot 30 september 2022

Meer weten over deze vacature?

Voor inhoudelijke vragen over deze vacature kun je contact opnemen met Michelle de Rover, recruiter bij Amarant.

Gesolliciteerd, en dan?

In een paar stappen naar werk dat jou gelukkig maakt. Zo verloopt het sollicitatieproces bij Amarant:

  1. Sollicitatie ontvangen

    Leuk dat je bij ons wil komen werken! Je krijgt direct een bevestiging van jouw sollicitatie in je mailbox. Uiteraard ontvang je ook snel een inhoudelijke reactie van onze recruiter.

  2. Kennismaking

    Als we denken dat je goed bij de functie past, maken we graag kennis met jou in een of meerdere gesprekken en eventueel een meeloopdienst. Daarna volgt altijd een arbeidsvoorwaardengesprek.

  3. Je bent aangenomen!

    Gefeliciteerd en welkom bij Amarant! Met het 100 dagen onboarding programma maken wij je wegwijs in je nieuwe baan.