Werkvoorbereider / Planner Bedrijfsbureau
- Afdeling Huisvesting in Tilburg
- 36 uur uur
- MBO 4
- €2.457 - €3.332 (o.b.v. 36 uur)
- Solliciteren kan tot 14 juni 2023

Wat je gaat doen
In de functie van werkvoorbereider/planner vervul je een frontoffice rol binnen de afdeling huisvesting. Tot je takenpakket behoort onder andere:
- Het aannemen, voorbereiden en coördineren van binnenkomende meldingen (telefonisch of via FMIS) voor de afdeling Huisvesting op het gebied van gebouw gebonden meldingen, aanvragen verhuizingen/meubilair/wit-en bruingoed/raam- en vloerbekleding.
- Het uitzetten van meldingen aan collega’s intern en/of aan gecontracteerde leveranciers.
- Het plannen van werkzaamheden voor de technische medewerkers in de regio’s.
- Het coördineren en registreren van de dagelijkse uitvoerende werkzaamheden en het monitoren van de voortgang en terugkoppelen en afmelden van meldingen (track & trace).
- Het mede up-to-date houden van de vastgoeddata, zoals MJOP, registratie van keuringen en inspecties en tekeningenbeheer.
Waar je gaat werken
De afdeling huisvesting is ondergebracht onder de divisie Services. De afdeling Huisvesting kent een team Ontwikkeling & Onderhoud en een team Wonen & Beheer waar het Bedrijfsbureau onderdeel van is. Binnen de afdeling heeft het bedrijfsbureau een centrale positie om meldingen in behandeling te nemen en alle informatie ter ondersteuning voor de afdeling te beheren, controleren en te documenteren. Buiten de afdeling is het bedrijfsbureau het aanspreekpunt voor de interne klant en leveranciers. Je werkt op een kantoorlocatie La Vista Duna in Tilburg Reeshof waar meerdere afdelingen van divisie Services gevestigd zijn.
Wat breng jij mee
- Je hebt een afgeronde MBO 4 opleiding in bouw en/of techniek en enkele jaren ervaring binnen het vakgebied.
- Je bent een aanpakker en teamplayer die het als een uitdaging ziet om de klant zo goed mogelijk te helpen.
- Je hebt een pro-actieve houding en kan je goed kan bewegen binnen een dynamische werkomgeving.
- Je luistert goed, vraagt door en hebt een goed inlevingsvermogen. Je hebt kennis van bouw, techniek en facilitaire zaken of bent bereid dit te leren.
- Tenslotte ben je in bezit van een Rijbewijs B.
Wat je krijgt
Je krijgt een contract voor onbepaalde tijd voor 36 uur per week. En wat krijg je nog meer?
- Een salaris van € 2.457,- tot maximaal € 3.332,- per maand op fulltime basis (36 uur per week FWG 40 volgens de cao Gehandicaptenzorg
- Vakantietoeslag (8%), een eindejaarsuitkering (december 2023 eenmalig 8,83% anders 8,33%) en balansverlof (wat je kunt sparen, verkopen, bijkopen en inzetten)Â naar rato wat 10 jaar geldig is;
- Een vergoeding voor reiskosten, dienstreizen, parkeerkosten en VOG en 100 dagen introductie- en inwerkprogramma, waarin je wegwijs wordt gemaakt binnen Amarant;
- Een ruim aanbod aan cursussen op onze eigen Academie of online en toegang tot het veelzijdige online trainingsaanbod van Good Habitz.
- Korting via BenefitsatWork op allerlei (web)winkels, uitjes, oplopend tot 40% bij grote merken, speciaal voor jou als medewerker van Amarant.
Enthousiast geworden?
Zie jij jezelf gelukkig worden in deze functie? Solliciteer dan snel. Dit kan nog tot 14 juni 2023.
Voor meer informatie m.b.t. deze vacature kun je contact opnemen met Jordy Comes, teammanager Huisvesting, op telefoonnummer 06-22444814
Referentienummer is: V-233046
Gesolliciteerd, en dan?
In een paar stappen naar werk dat jou gelukkig maakt. Zo verloopt het sollicitatieproces bij Amarant:
-
Sollicitatie ontvangen
Leuk dat je bij ons wil komen werken! Je krijgt direct een bevestiging van jouw sollicitatie in je mailbox. Uiteraard ontvang je ook snel een inhoudelijke reactie van onze recruiter.
-
Kennismaking
Als we denken dat je goed bij de functie past, maken we graag kennis met jou in een of meerdere gesprekken en eventueel een meeloopdienst. Daarna volgt altijd een arbeidsvoorwaardengesprek.
-
Je bent aangenomen!
Gefeliciteerd en welkom bij Amarant! Met het 100 dagen onboarding programma maken wij je wegwijs in je nieuwe baan.