Terug

Persoonlijk Begeleider ODC Zandoogjes

  • Kinder Diensten Centrum (KDC) in Breda
  • 24 uur
  • MBO 4
  • €2.727 - €3.678 (o.b.v. 36 uur)
  • Solliciteren kan tot 16 mei 2025
Meer over deze functie

Wat je gaat doen

Als persoonlijk begeleider binnen ODC de Zandoogjes begeleid je de kinderen die een individueel en ontwikkelingsgericht dagprogramma krijgen, volgens een methodisch proces.

  • Jouw begeleiding is erop gericht de kinderen in kleine stappen verder te laten ontwikkelen.
  • De kinderen en jongeren krijgen een verantwoorde dagbehandeling waarin hun welzijn centraal staat.
  • Als persoonlijk begeleider heb je een eigen caseload. Jij hebt de verantwoordelijkheid voor de coördinatie binnen het methodische proces en in de contacten met het gezin en haar netwerk.
  • Je legt wekelijks huisbezoeken af; je voert de groepsbehandeling door in de thuissituatie.

Waar je gaat werken

In Breda is ODC de Zandoogjes gevestigd, een orthopedagogisch dagcentrum (ODC), onderdeel van het KinderDienstenCentrum. Hier verzorgen en begeleiden we kinderen met SGEVB, EMB en Autisme. Bij de ODC’s werken wij binnen een therapeutisch klimaat waarin medewerkers de kinderen stimuleren op alle ontwikkelingsgebieden. Dit met ondersteuning van verschillende therapeuten en gedragsdeskundigen. Afhankelijk van de financiering komen de kinderen verschillende dagdelen. Je gaat werken bij de groep Nijntje. Het betreft een aanvangsgroep met kinderen in de leeftijd van 2 tot 6 jaar. Het werken als persoonlijk begeleider wordt gecombineerd met ambulant werken in de gezinnen. Je bent de schakel tussen de groep en de thuissituatie. Werken bij de Zandoogjes. Waar een kind ondersteunen gelukkig maakt. 

Wat breng jij mee

  • Je hebt een afgeronde opleiding richting Zorg en Welzijn, minimaal mbo-niveau 4 en ervaring met onze doelgroep. Je hebt een geldige SKJ registratie.
  • Je hebt aantoonbare werkervaring in de functie van persoonlijk begeleider en in ambulant werken binnen gezinnen.
  • Je bent een systemische gezinsprofessional, PPG opleiding is een pre.
  • Je hebt een duidelijke visie op systemisch- en ontwikkelingsgericht werken in een therapeutisch klimaat.
  • Je werkt graag in een team samen en kan je snel aanpassen aan een nieuwe situatie.
  • Je bent kritisch naar je eigen handelen en reflecteert op het handelen van je team. Je bent in staat met het team hierover de dialoog te voeren.
  • Je hebt een rijbewijs en de beschikking over een auto.

Wat je krijgt

  • Jij krijgt een dienstverband voor onbepaalde tijd voor 24 uur per week. Meer uren zijn bespreekbaar.
  • Een salaris van € 2.727,- tot €3.678,- bruto p.m. op fulltime basis (FWG 40 CAO gehandicaptenzorg).
  • Een vakantietoeslag (8%) en eindejaarsuitkering (8,33%) en balansverlof (wat je kunt sparen, verkopen, bijkopen en inzetten) naar rato wat 10 jaar geldig is.
  • Een vergoeding voor reiskosten, dienstreizen, parkeerkosten en VOG.
  • Een ruim aanbod aan cursussen op onze eigen Academie of online en toegang tot het veelzijdige online trainingsaanbod van Good Habitz.
  • Korting via BenefitsatWork oplopend tot 40% bij grote merken, op diverse (web)winkels en uitjes, speciaal voor jou als medewerker van Amarant.

Enthousiast geworden?

Zie jij jezelf gelukkig worden in deze functie? Solliciteer dan snel. Dit kan nog tot 16 mei 2025.

Voor meer informatie over de groep Nijntje kan je contact opnemen met de senior begeleider Margareth Kluyt 06-51439562. Houd er rekening mee dat de sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op 21 mei vanaf 13.00u.

Referentienummer is: V-254838

Kort samengevat

  • Kinder Diensten Centrum (KDC) in Breda
  • 24 uur
  • MBO 4
  • €2.727 - €3.678 (o.b.v. 36 uur)
  • Solliciteren kan tot 16 mei 2025

Meer weten over deze vacature?

Voor vragen over deze vacature kun je contact opnemen met Anja Hendriks, recruiter bij Amarant.

Gesolliciteerd, en dan?

In een paar stappen naar werk dat jou gelukkig maakt. Zo verloopt het sollicitatieproces bij Amarant:

  1. Sollicitatie ontvangen

    Leuk dat je bij ons wil komen werken! Je krijgt direct een bevestiging van jouw sollicitatie in je mailbox. Uiteraard ontvang je ook snel een inhoudelijke reactie van onze recruiter.

  2. Kennismaking

    Als we denken dat je goed bij de functie past, maken we graag kennis met jou in een of meerdere gesprekken en eventueel een meeloopdienst. Daarna volgt altijd een arbeidsvoorwaardengesprek.

  3. Je bent aangenomen!

    Gefeliciteerd en welkom bij Amarant! Met het 100 dagen onboarding programma maken wij je wegwijs in je nieuwe baan.