Terug

Teammanager Zorgbemiddeling

  • Helpdesk Cliënt in Tilburg
  • 36 uur
  • HBO
  • €3.843 - €5.587 (o.b.v. 36 uur)
  • Solliciteren kan tot 30 juni 2025
Meer over deze functie

Wat je gaat doen

Als teammanager zorgbemiddeling en helpdesk client geef je leiding aan een enthousiast en deskundig team van zorgbemiddelaars en helpdeskmedewerkers. Samen zorgen jullie ervoor dat cliënten op de juiste plek terecht komen, op het juiste moment, met de juiste zorg. Wat doe je zoal?

  • Je coacht en begeleidt je team in hun professionele en persoonlijke ontwikkeling. Je stimuleert eigenaarschap en samenwerking.
  • Je analyseert trends en resultaten uit rapportages en vertaalt deze naar concrete prioriteiten en verbeteracties. 
  • Je signaleert knelpunten in het zorgbemiddelingsproces en pakt deze pro actief aan. Je denkt in oplossingen en werkt nauw samen met andere afdelingen.
  • Je vertaalt de organisatiedoelen naar heldere teamdoelstellingen en zorgt dat iedereen weet waar jullie samen naar toe werken.

Waar je gaat werken

Je gaat aan de slag bij de afdeling zorgbemiddeling en helpdesk client, een betrokken en bevlogen team van 31 collega’s verspreid over verschillende regio’s en aandachtsgebieden. Samen zorgen jullie voor een persoonlijke, professionele en efficiënte begeleiding van cliënten, verwanten en verwijzers tijdens het zorgtraject. Werken bij Amarant. Waar bijdragen aan zorg gelukkig maakt.

Wat breng jij mee

  • Je beschikt over hbo werk- en denkniveau.
  • Je bent een coachende leider met oog voor mens en proces.
  • Je hebt aantoonbare ervaring in een leidinggevende rol.
  • Je hebt een sterk analytisch vermogen en weet cijfers te vertalen naar inzichten en acties.
  • Je bent ambitieus, resultaatgericht en denkt graag mee over hoe het beter kan voor client en de organisatie.

Wat je krijgt

  • Een vast dienstverband van 36 uur per week.
  • Als teammanager zorgbemiddeling en helpdesk client ontvang je een salaris van minimaal € 3.843,- en maximaal € 5.587,- bruto per maand (FWG 60, cao gehandicaptenzorg). Per 1 juli 2025 is er een algemene structurele loonsverhoging van 4% .
  • Een vakantietoeslag (8%) en eindejaarsuitkering (8,33%) en balansverlof (wat je kunt sparen, verkopen, bijkopen en inzetten) naar rato wat 10 jaar geldig is.
  • Een vergoeding voor reiskosten, dienstreizen, parkeerkosten en VOG.
  • Een ruim aanbod aan cursussen op onze eigen Academie of online en toegang tot het veelzijdige online trainingsaanbod van Good Habitz.
  • Korting via BenefitsatWork oplopend tot 40% bij grote merken, op diverse (web)winkels en uitjes, speciaal voor jou als medewerker van Amarant.

Enthousiast geworden?

Zie jij jezelf gelukkig worden in deze functie? Solliciteer dan snel. Dit kan nog tot 30 juni 2025.

Voor inhoudelijke informatie over de vacature teammanager zorgbemiddeling en helpdesk client mag je contact opnemen met Yvonne Megens-Sanders via 06-25757003. De eerste gespreksrondes staan gepland op 30 juni en 1 juli, houd hier alvast rekening mee in je agenda. 

Referentienummer is: V-254950

Kort samengevat

  • Helpdesk Cliënt in Tilburg
  • 36 uur
  • HBO
  • €3.843 - €5.587 (o.b.v. 36 uur)
  • Solliciteren kan tot 30 juni 2025

Meer weten over deze vacature?

Voor vragen over deze vacature kun je contact opnemen met Gina Gori, recruiter bij Amarant.

Gesolliciteerd, en dan?

In een paar stappen naar werk dat jou gelukkig maakt. Zo verloopt het sollicitatieproces bij Amarant:

  1. Sollicitatie ontvangen

    Leuk dat je bij ons wil komen werken! Je krijgt direct een bevestiging van jouw sollicitatie in je mailbox. Uiteraard ontvang je ook snel een inhoudelijke reactie van onze recruiter.

  2. Kennismaking

    Als we denken dat je goed bij de functie past, maken we graag kennis met jou in een of meerdere gesprekken en eventueel een meeloopdienst. Daarna volgt altijd een arbeidsvoorwaardengesprek.

  3. Je bent aangenomen!

    Gefeliciteerd en welkom bij Amarant! Met het 100 dagen onboarding programma maken wij je wegwijs in je nieuwe baan.