Terug

Persoonlijk Begeleider Wonen NAH

  • Nieuwe Leuvenaarstraat in Breda
  • 24-28 uur
  • MBO 4
  • €2.617 - €3.535 (o.b.v. 36 uur)
  • Solliciteren kan tot 16 mei 2024
Meer over deze functie

Wat je gaat doen

Als persoonlijk begeleider ben jij er voor de cliënt met een Niet Aangeboren Hersenletsel. Iedere cliënt heeft zijn eigen verhaal en iedere cliënt is uniek. Geen dag is hetzelfde, Juist het feit dat je continue moet schakelen vind je heerlijk:

  • Na het lezen van de overdracht van je collega’s maak jij een ronde door de woning en ondersteun je in de verzorging van cliënten.
  • Je pakt vragen op over o.a. de verzorging van jouw clienten.
  • Samen met de begeleiders stel je zorgplannen op en stelt deze bij waar nodig.
  • De zorgvragen van onze cliënten zijn zeer divers, afhankelijk van de beperking. Onze cliënten vinden de nabijheid die je biedt als begeleider prettig en hebben een grote ADL-vraag.
  • Je bent bereid om in onregelmatige diensten, weekenden en feestdagen te werken.

Waar je gaat werken

De locatie De Nieuwe Leuvenaarstraat team Noord bevindt zich in Breda, middenin het centrum. Binnen team Noord verblijven mensen met hersenletsel waarvoor het leven met letsel vaak totaal anders is dan het leven voor het letsel. Zij moeten dromen en wensen bijschaven en hebben hier de nodige ondersteuning en begeleiding van jou bij nodig. Samen met de cliënten kijk jij welk perspectief geboden kan worden en werk je naar doelen toe. Je geeft de bewoners hulp in het omgaan met hun beperking en de bijkomende veranderingen en weet soms door een kleine verandering waarde in het leven van de cliënt terug te brengen. Werken bij Nieuwe Leuvenaarstraat. Waar zelfredzaamheid stimuleren gelukkig maakt.

Wat breng jij mee

  • Je hebt ervaring met de doelgroep? Fijn, maar hoeft niet! Door jouw opleiding richting zorg en welzijn, bijvoorbeeld als verpleegkundige, op MBO niveau 4 heb jij een goede basiskennis. Inwerken, daar zorgen wij voor!
  • Je bent flexibel. Handig, maar juist heel gestructureerd? Ook fijn! Zo lang je maar op tijd komt en wij en de cliënten op je kunnen vertrouwen. Het feit dat je continue moet schakelen
  • Je hebt ervaring met verpleegtechnische handelingen of bent bereid dit te leren.
  • Je kunt collega’s meenemen in de begeleiding en verzorging van onze cliënten. Je vindt het een uitdaging om aan de slag te gaan op een nieuwe locatie en met een nieuw team.
  • Heel belangrijk: Jij krijgt er energie van als je weer een lach kan toveren op het gezicht van de bewoner die gister niet zo zijn dag had. Juist dat maakt je werk met deze doelgroep zo interessant.

Wat je krijgt

  • Een dienstverband voor onbepaalde tijd voor 24-28 uur in de week. Wil jij meer of minder uur werken? Dan is dit zeker bespreekbaar!
  • Een salaris van minimaal € 2.617,- en maximaal € 3.535,- per maand op fulltime basis (36 uur per week FWG 40 volgens de cao Gehandicaptenzorg).
  • 8% Vakantietoeslag, een eindejaarsuitkering (8,33%) en ORT.
  • Een vergoeding voor reiskosten, dienstreizen, parkeerkosten en VOG.
  • Een ruim aanbod aan cursussen, activiteiten en toegang tot het online trainingsaanbod van Good Habitz.
  • Korting via BenefitsatWork op allerlei (web)winkels, uitjes, oplopend tot 40% bij grote merken, speciaal voor jou als medewerker van Amarant!

Enthousiast geworden?

Zie jij jezelf gelukkig worden in deze functie? Solliciteer dan snel. Dit kan nog tot 16 mei 2024.

Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marte Rademakers, Manager Krachtige Teams, te bereiken op 06-20165878.

Referentienummer is: V-243807

Kort samengevat

  • Nieuwe Leuvenaarstraat in Breda
  • 24-28 uur
  • MBO 4
  • €2.617 - €3.535 (o.b.v. 36 uur)
  • Solliciteren kan tot 16 mei 2024

Meer weten over deze vacature?

Voor vragen over deze vacature kun je contact opnemen met Claudie Hendrikx, recruiter bij Amarant.

Gesolliciteerd, en dan?

In een paar stappen naar werk dat jou gelukkig maakt. Zo verloopt het sollicitatieproces bij Amarant:

  1. Sollicitatie ontvangen

    Leuk dat je bij ons wil komen werken! Je krijgt direct een bevestiging van jouw sollicitatie in je mailbox. Uiteraard ontvang je ook snel een inhoudelijke reactie van onze recruiter.

  2. Kennismaking

    Als we denken dat je goed bij de functie past, maken we graag kennis met jou in een of meerdere gesprekken en eventueel een meeloopdienst. Daarna volgt altijd een arbeidsvoorwaardengesprek.

  3. Je bent aangenomen!

    Gefeliciteerd en welkom bij Amarant! Met het 100 dagen onboarding programma maken wij je wegwijs in je nieuwe baan.