2020 was een bijzonder en onvergetelijk jaar. De coronacrisis had een grote impact op onze cliënten, medewerkers en verwanten. Dagbestedingslocaties werden gesloten, bezoek was tijdelijk niet mogelijk en de druk op medewerkers was hoog. Maar er ontstonden ook mooie dingen: saamhorigheid, kortere lijnen, mooie initiatieven en betrokkenheid bij elkaar. Wij zijn ontzettend trots hoe onze medewerkers, cliënten en verwanten schouder aan schouder stonden in deze moeilijke periode.

Eenvoud en verbinding

We hebben ook veel geleerd van de coronacrisis. Alle aandacht ging uit naar het primaire proces. Mensen namen eigen verantwoordelijkheid en voelden zich gesteund door de organisatie. Dat willen we behouden. We willen dat teams meer professionele ruimte krijgen voor wat zij nodig vinden om goede zorg te leveren. Dit betekent minder ingewikkeld beleid, minder administratieve lasten en daardoor meer tijd en aandacht voor wat echt belangrijk is: het welzijn en geluk van onze cliënten en medewerkers. Samen gaan we voor meer eenvoud en verbinding!

Bekijk het kwaliteitsrapport